úterý 26. března 2013

Odmlka

Tak a tento článek budu věnovat tomu jak jsme neschopné a líné stvoření

Nevím jestli mám nějakého utkvělého čtenáře/čtenářku, co čeká za ty čtyři příspěvky další. Když jsme si blog založil (je to můj první blog) myslel jsem bůh ví kolik nebudu psát článků, ono kupodivu je to dost těžké, nenapadá mě žádné vhodné téma na nějaký další článek ... ty první čtyři vznikly a psali se sami až na Mystifikaci tam jsme už přemýšlel a nevěděl jsme zda to mám vůbec zveřejnit. Kupodivu, je to první článek s komentářem.

Nejsme si jistý zda to mám psát jako deník, aby to vypadalo jako růžovoučký bločko-deníček, nebo jen příběhy. Nechce se mi moc zmiňovat o svojí osobě a svých přátelích či nepřátelích, budu hold muset něco vymyslet nějakou tu PECKU. Vlastně, tet mě tak napadá že je to spíš deník, dost zaobalený deník se čtyřmi zápiskami který nikdo nechápe ... a ani sám autor to je fakt hloupé () ...

Tak že:

Milí deníčku dnes jsme se rozhodl že se budu bavit s YxZ a že nesnáším cYz


Ne, to fakt Ne !! Růžový deníček ani zaboha asi prostě zůstanu u svého nepříjemného stylu ...
Možná by jsme mohl zkusit recenzi jednoho blogu ... to by mohlo býti dosti zajímavé ...

Jinak se omlouvám za odmlku. Zkusím se napravit a víc psát.
loučí se xXx

Žádné komentáře:

Okomentovat