čtvrtek 24. září 2015

nový uhel

Podle toho co jsme si řekl, jsme se rozhodl že je triviální řešit svůj osobní vývoj. Proto teď o něm něco málo napíšu.... jak jinak, bude to zas o drogách,sexu a fňukání o tom jak můj život stojí za shi*!

Nedávno jsme se bavil na téma historických faktů a jejich interpretce, dospěli jsme k tomu že fakt je fakt a interpretce je jen jiný nebo snad lépe řečeno odlišný uhel pohledu na to o čem fakt je  ....  a to je fakt

Faktem je že nejsme nejšťastnější ... a interpretce muže být o tom jak jsem si užíval nebo neužíval ... je to jen o uhlu pohledu na fakt že jsme teď malej ufňukanej teploušek ... pokud si dáte tu práci se podívat na moje články od začátku tak je vidět osobní změna, či jiný uhel pohledu, možní i "nový".Podle mě je to poměrně rapidní, už jen v upravě textu. Články nevypadají jak básně z roku 1918 od radikálních básníků a témata, témata jsou pořád stejně hloupá, povrchní a osobní .... jen se nezabývám někým kdo mě vytočil,vytáčí nebo má velký potencionál mě vytočit, když se podívám na změnu mojí osoby přijde mi že jsme se změnil úplně, díky všemu co se za ty 3 roky existence blogu stalo. Změnu lze cítit každým článkem a je snadno viditelná, obzvlášť díky časovým prodlevám ve zveřejňování .... Nové články mi připadají méně útočné, perverzní a tak... přijde mi jako bych přišel o to co mně dělá mnou .... sarkasmus, drastičnost a perverzita ....

Zajímalo by mě důvod toho, proč jsem tak strohý a nudný, bod zlomu a zkusit ho nějakým úhlem pohledu změnit, nebo alespoň zmírnit. Je zvláštní když si uvědomím s jakou energii a umíněností jsme psal první články, snaha napsat něco co by bylo super. Teď bohužel vidím jen něco co mi je pro zasmání, spíš k úšklebku.

Moje starý já by asi fňukalo a do závorek by házelo rádoby vtipný komentáře (budíž mu lehká zem), a to nové je tak strohé že je mi z toho až blbě .... tak z toho vyplývá asi jen to že až přestanu fňukat nad kopačkama co jsme dostal, což se taky dá přeložit tak že nemam drogy zadarmo a sex .... tak se zas začnu normalizovta do naprostýho idiota .... jako to bylo dříve (všichni víme že to tak bude, a pokud ne, tak budou nudný články, vaše smůla stejně to čtou asi 2 lidi).

a uhel pohledu se mění dospíváním a zkušenostmi, tak až mi bude tak 60 (plánuju umřít cca v 50, na den přesně) tak budu jak Šalamoun, tak se bojte !!!


pac a pusu vy moje pussy přeje XXX

PS: toho sexu a drog tu tedy moc nebylo, nemám mit depku z toho že jsem gay .... je to chyba vás všech !

Žádné komentáře:

Okomentovat