čtvrtek 28. února 2013

Intr a Internet

Bohužel nejsem z místa studia, každý týden dojíždím a dvou hodinová cesta autobusem z mého horního dolního zapadákova nejrychleji utíká když jsme na internetu nebo koukám na filmy.. Viděl jsme snad už všechny filmy co mě zajímaly od Aloise Nebela (zajímavé zpracování) až po nenapadá mě žádný film na "Z". Po mé velice "zábavné" cestě musím na intr, intr je super místo když je  sváma super člověk na pokoji (to se mi nepoštěstilo;!!!PRODÁM či VYMĚNÍM spolubydlícího na pokoji!!!).
Je tu úplně nej-nej-nejhoršií vychovatelka, není špatná ani zlá... jen se chová jako kdyby naposledy měla sex ped 50 lety (vzhledově na to odpovídá) a to ještě k tomu ji někdo omylem znásilnil s papírovým sáčkem přes hlavu. Ano je to útočné,vulgární, a nevhodné, ale bohužel jsem už takový. 
Intr je tedy aktuálně moje noční můra, hned po novorozeňatech (jsou fialový, oblemcaný on placenty,krve a moc křičí to se mi proste nelíbí nelíbí). Musím uznat že intr je  i natolik pokročilí aby tu měl "internet", teda něco jako internet aktuálně mi funguje pouze Blogger.com a to mě vůbec netěší resp. díky tomudle vzniká tento článek. Intr a normálně funkční internet nejdou dohromady !
PS: moje rada zní radši privát než toto

s láskou vaše xXx

Žádné komentáře:

Okomentovat