středa 27. února 2013

Už nikdy více ! do escape

Escape
Leta páně dvoutisící-třinácté druhým měsícem dnem dvacátým-druhým. Jsem měl příležitost navštívit úžasný klub ESCAPE (www.escapeclub.xxx). Nechci aby jste si mysleli že se jedná o recenzi (nebo něco takového, i když to tak nejspíš bude vypadat a bude to recence). Krásná chladná únorová noc a už mě nebaví byt ve StaGe(aktuálně jediný pro mě snesitelný gay klub v Praze), tak začnu migrovat a do migruji do Escape(gay bordel) jakási "party" tam probíhala. Po vstupu mě čekalo nezábavné a nezáživné schodiště. Po komickém sestupu jsem vstoupil do samotného klubu, design ohromující spoustu zlata,třpytek,zrcadel a celkově luxusně se tvářící, upřímně mi spadla čelist až někam až ke kolenům a oční bulvy mi nejspíše vylétly jako v animované grotesce.
Co se týka personálu 1.děvky žádná sláva... palec dolu, 2.barmani ty už staly za hřích (mají stejnokroje, to je za velké bezvýznamné plus) to máme palec nahoru, 3. DJ úžasné vypalovačky a to máme další palec nahoru, 4.Šatnář pomalí, ale roztomilí a ani nevěděl kam mi dal můj komunistický kabát takže to bylo ve stylu najdi si sám (nebudu se vyjadřovat). Škoda jen že tam bylo asi tak bam bilion "lidí" respektive- na gelovaný, metrosexuální tvorové kteří byli komičtí, především se svým zoufali dámský doprovodem, co nemá nic jiného na práci v páteční večer. Jinak jejich ceny za všechno jsou poměrně astronomické (Capitán + Cola za 90 Kč v AKCI!, takže původní cena? 180 Kč?). Můj osobní názor = super klub když, je vám přes 50, jste pupkatí tak že nevidíte vlastní nářadíčko nebo jste úplně mega zoufalí. Podtrženo, sečteno myslím si že celkový verdikt by mohl být tak za 3- ? (Pokud nesouhlasíš dej vědět do komentáře.)
Pro mě osobně Už Nikdy Více !!

s láskou iX (xXx)

Žádné komentáře:

Okomentovat