středa 24. dubna 2013

Intras


Tak a o5 zavřený na intru. Je zvláštní jak člověka to tu děsně nudí a demotivuje, proste vylezete z pokoje a první věc kterou vidíte jsou znuděný střízliví/zhulený/ožralí (prostě jedno z toho nebo kombinaci) ksichty ... Není nic lepšího než vidět todle, deno deně ... Máte hned o další důvod proč se zabít víc (není to super?).
Pak tu ještě existují partičky které stojí vážně za všechny prachy tohoto vesmíru  typu: nabušené gorily na steroidech (sportovci), vyhulený gumy (fetky) , strašně SWAG&COOL (fotbalisti) a mnoho dalších skupin pak existuje pár neutrálu (spíš asocialních členů komunity jako jsme JÁ). Připomíná mi to spíš americkou střední než český internát v duchu tatíčka Stalina a upřímně mě to ani nesere aspoň mám tu šanci pozorovat jací jsou lidé, sice se spíše podobají supům než lidem. V dnešní společnosti je možná lepši chvílemi mlčet nebo říct jen to, co chceš aby si někdo pamatoval. Oči vidno je jeden z důvodů proč jsme zde anonymně je to aby jsem nebyl podroben výsměchu, stejně lidi kteří mě znají ví že to jsme já nebo mají to tušení. Možná mam ostrý jazyk, ale násilí nenávidím (mimochodem v dnešní době, je násilí méně pohoršující než sex). Byl jsme otloukánek a snažím se tomu vyvarovat, ale není to tak snadné. Buď jsi lovec nebo kořist, že si lovec neznamená že zároveň nemůžeš být i kořist.
XxX

Žádné komentáře:

Okomentovat