středa 12. června 2013

Němé tváře kolemjdoucích

Omlouvám se vám že píšu po miliardě let, uvažuji že tenhle blog je vlastně něco pro mě, jen pro mě a co píšu píšu po chuti své a né ostatních. Možná to tu mam jak krásný klidný koutek v mim chaosním živote, a buduju si zde svoji utopii ačkoliv to nedává smysl, ještě aby ano. Do mého ritualního krasného a dokonale naplánovaného života se přimotávají další lidé kteři vystupuji z němého davu a oslovují mne a moji nekonečnou paraleru eg v jiných vesmírech. je to  směšné; mluvím o sobě grrr egoista jsem už.
Hraji si na velkého kluka a v noci se tulím ke zdi s plyšovým medvědem a doufám že to byl jen sen a ne dalši den, pořád je ve mě dítě někde v kleci v temnotě a má strach, kolem jsou stovky lidí a nikdo nemá ani snahu ho oslovit a vlídným slovem pohladit. Ano, asi trpím nějakou psychozou jinak si to nedokáži vysvětlit. Vlastně tohle bylo nepodstatné mužem přeskočit o5 na začátek.... můj uspořádanej život se zkurvil ve chvíli kdy jsme nastoupil na školu do toho se mi kurvilo i zdraví a to šlo i se socialním a kulturním životem ... vlastně jsme byl spokojen měl jsem systém a řád škola a po škole večeře a po večeři spát a ráno vstát najíst a do školy ... byla to krása do toho přišel do školy noví člověk který mi od první sekundy lezl na nervy, doufal jsme že to je jen maska a asi i je jen ta maska už zapustila kořeny (v současnosti o mě šiří pomluvy rychlostí světla) nepodstatná záležitost vskutku... tim se mi zhnusila 80% dne což je doba kterou trávím ve škole ... pak přišel  idcident se seryrou který se v dnešní době přestává ... byl leden a do života mi přišlo spoustu divných lidí co tvrdili že chrání rovnováhu vesmíru a já mam zničit svět nebo tak (dnes jsme měl od jednoho telefonát což vede k tomuto článku svým způsobem). Mezi tim asi od listopadu jsem se začal zamilovávat do někoho do koho bych neměl v současnosti jsem v piči z toho (a to jsme gay) no a takhle pěkně to běželo až do dneška a poběží dál aktualní stavy? jsme celkove v hajzlu

Proste za uplynulý čas cca od září se zkurvilo co se dalo a němích tváří z davu vystoupilo mnohem víc než jindy a je to dobře jen a ještě pozitivum je to že mluví sice třeba s jedem na jazyku, ale něco nám tím zdělujou to kdo jsou, proč jsou, co jim vadí a proč jim to vadí i jedno slovo řekne vic než mlčící dav ovcí.

S pozdravy z psychiatrické léčebny Bohnice, xXx dětem nepřístupno

Žádné komentáře:

Okomentovat