pátek 25. října 2013

Děti noci a chaosu


Můj milí růžovoučký blogísku, Píši ti dne 19.10.2013 ve 3:59 (ano ráno) z mista zvaném burger king (není to užasné ?) ja jsem se dostal do teto krásné situace ? Jednoduše ... Milí bůh(ové) se rozhodly že me poškádlí se svojí nakloností mi do cesty postavily pár idiotských volů ... 1. "náhle" přijel přítel, 2. me vykopl před 00:00 (to jsme spolu ani nechrápaly)  a dalšiho naneštestí posledního mi postavil do cesty v klubu a to bylo jen spoustu vymluv proč bych nemohl u nej přespat na ty 4 hodiny (Miluji tenhle svět, miluji! doopravdy!).

Rozhádal jsme se s mým italským amantem (následovně jsme byl prohlášen za děvku co de s každým), tudíž už nemám svého amanta a všechno zlé je k ničemu dobře někdo kdysi řekl a ano tento týden jsme měl opravdu aktivní a nejspíš budu mýt lepši polovičku (o5). PS: článek dopisuju dneska což je 26.10. 1:33 (začátek).


Děti noci a chaosu mno každý máme svoji stinnou stránku a tu světlou jen ta stinná je časteji ukrytá nevim u mě je to naopak (dovoluji si říci) a jsme i pilným učencem chaosu (si dovolím řict s hlavou vztyčenou a hrdým hlubokým hlasem). Přijde mi že to co jsem sem chtel napsat je nějak uplně daleko od toho co sem píšu a dost mě to prcá ... SHIT. Takže jednoduše a rychle. Noc je krásná milujuji a zahaluje do svého šatu všechno je tradiční symbol neřesti a toho chaosu který ve dne se přeformuje v řád. V noci jsou lidi lidmi bez masek možná to delá alkohol nebo všudypřítomný pocit jistoty a anonymity, nevím ale v noci se cítím lépe jak ve dne a jsme mnohem milejši a lepši člověk. Se vši utou bych řekl že se schovávam pod roušku tmy jen z duvodu že světlo mě ukazuje ve světle ve kterém jsem realný a zkutečný bojim se že moje maska rozpraska a naslednovně rupne a roztříšti se na miliardy malich kousku které už nikdy nedam dohromady, děsímě myšlenka želidi poznaji co jsem a jaký jsme ... každý se ze neco schováváme já se schovávam za to co mám rád a ptři k mému nejvetšimu hřichu a přestupku. Ovšem že existujou děti světla a řádu, mělibysme se přitahovat a nebo odpuzovat jako stejný poli ?, nevím lidi jsou přiliš zvlaštní na to abyh věděl co bychom měli a co ne, jsou všichni jiný a přitom stejní ... v esenci života jsem všichni jen duše co maji jiným dušim pomoci žit tak aby žili plonhodnotný život a oni naolátku by měli pomáhat naši duši, jen v dneešní době je móda si pomáhat sám = JÁ JÁ JÁ JÁ a pak možná JÁ ... myslím že kdo to pochopí má asi obrovskou inteligenci protože jsme to napsal jako nejvetší blbost co jsme mohl ... upřímně ani nevim co jsme napsal ...jediný co vim že je to od srdce a muj mozek jen koordinuje rucek tomu abych mohl jakštakš psát

s zmrdskou láskou XxX

PS: světlo a tma jsou jedním a tím samím jen jsou na jinych koncich ....

Žádné komentáře:

Okomentovat