sobota 28. června 2014

Šedá


Píší O5 v nádhernou raní hodinu cirka 2:45(jak je zvykem). Po d-l-o-u-h-é, vážně d--l--o--u--h--é době jsem opětovně vzal do ruky něco s čím jsem schopen Jakš-x-Takš psát(tentokrát to odnesl můj BLBmobil, přesný opak chytrého telefonu pro blbe lidi  good idea). Od srdce se těším až mě zavřou do ústavu pro chorobomyslné a budou mi pouštět do kolečka Dominique.....

 SUCK MY BALL'S .. Na úvod by to mohlo stačit. Tak a k tématu Šedé(zni to nudněji jak 9 hodin si prohlížení kostky másla)naneštěstí bych se bývával chtěl bavinkat o barvě, ale my jsme řekly NE a jak to u mě bylo bývávalo tak je to opětovně rýpání se v "lidech" a jejich schopnosti být neschopní(nebo jak mam nazvat tvora kterým nejvíce pohrdám, tedy pohrdám sám sebou)
A teďteď, už teď, teď, teď, přichází samotný text MOŽNÁ....
Warring: Stejně to nikdo nečte 
Pokud jste epileptik, diabetik, astmatik a td... a nebo taky vám je pod sto padesát devět let tak tento článek je pro bas VELICE, ale opravdu VELICE nevhodný. Jednoduchá rada jak se vyvarovat psychické či jiné újmy ve 4. krocích:
1) Uchopte provaz, špagát či jinou lanovitou věc
2) Vytvořte oběšeneckou smyčku                                   
3) Uvažte konec bez smyčky tak abyste při seskočeňí zůstaly nohy ve vzduchu.
4) A poslední, nandejte si smyčku přes hlavu utáhněte a skočte

Moje osobní rada zní:udělejte to v náhodném pořadí

Šedá se dá považovat za neutrální barvu je tvořena ideální podíl bílé a černé. Tedy i pomyslného dobra i zla(já osobně jsem zastánce neutrality takže šedé, ale záporáci jsou SEXY a  že ).No a zas nevím co píšu JUPÍ. Lidé se rádi přiklánějí k jedné ze dvou či více stran(ovšem že i MOŽNÁ vím že tento svět není jen o černé a bílé). Což mě vede k tomu že šedá je možná tónovat všemi barvami světa=>téměř všechny paralelní světy jsou tímto pádem BAREVNÉ...(šťastná zpráva pro emačky, gotičky a další černou milující tvorečky). Spousty lidí jsou schopni mi tvrdit ze mezi vším je |přísná |hranice|Například Mr.Z mi jednoho dne řekl že lidi jsou buď zlí a nebo hodní a není nic jiného(pak jsme vedly velice slušný a NEtemperamentní rozhovor). Lidé jsou lidé a lidmi zůstanou, dělají chyby a často se nepoučí (chátra střílet to a začněte mnou... pokud máte trochu soudnosti). Podle "normálních" nicotných lidí, ovšem že ne všech no záleží na tom z jaké strany to vezmeme ale řekněme že jsme vice méně "všichni""normální" a je po problému ???myslím??? možná...(vlastně co já vím ? vůbec nic  panika ,nevím co ještě ježíši já zas píšu nějaký totální hovna radši to vyškrtnu pak myslím že to bude hej), je svět přísně kontrastní bez přechodu 
(!!!BLBOST!!!) napadá mě jen to že "Potrefená husa se vždy ozve"
Vím že po té době a klepání se na další mojí slátaninu jsem mohl vyrukovat s něčím vícכָּשֵׁר  [: ko-šer :].

s laskou a NEvlídným slovem na rtech váš x X x

2 komentáře: