pátek 17. dubna 2015

Žádost

Tak milí rozmilí čtenáři mého blogisku (pokud existuješ). Chtěl jsem to tady už kdysi dávno podpálit, ale bohužel jsem zjistil že internet je nehořlaví...  Jaké zklamání...
Údajně mnou (ne)milovaná Kirsten Axe zjistila že jsem o ní psal, asi tak před půl rokem, škoda že ne před  před dvěma léty, kdy to bylo čerstvé ...  Ale i tak mi svým milým hlasem sdělila že hezky píšu a mohl bych zas něco napsat(ovšem to bylo sarkasticky,  bohužel sarkasmus není její silná stránka), jak jinak... Pak se odporoučela... A však její úžasnou siluetu kazila jen prosvětlená mezera mezi nohama o velikosti mírně zdeformovanné fotbalové branky, která začíná u rozkroku, pokračuje  kolenamy a uzavírá se sešlapanými podpatky  na chodníku.
Bohužel nevím co lepšího napsat, než že lituji/nelituji toho že je jaká je... Amm... Abych ji třeba podpořil sebevědomí mohl bych vyjmenovat její kladné vlastnosti.. Tak například... ... ... ...  Je úžasně přátelská(pokud něco chce) a nebo... ... ...umi pomoci(ve svůj prospěch) a nesmím zapomenout že všechno zná a umí(opsat z taháků a nebo zkopírovat).  Tak snad ti to zvedne sebe vědomí.

Pac a pusu zdraví XxX
Ps: Snad je to pořád stejný brak jako dřív ... (vyšel jsem že cviku)
Pss: vážně je to psaný na její zadost
Psss: omlouvám se za přílišnou čitelnost textu

Žádné komentáře:

Okomentovat